Ja, dromen aanbieden en plezier hebben zijn nog steeds mogelijk in deze moeilijke tijden in de horeca.

Ja, dromen aanbieden en plezier hebben zijn nog steeds mogelijk in deze moeilijke tijden in de horeca.

Steigenberger Wiltcher's en Bentley Brussels hebben een gezamenlijke actie gelanceerd om een exclusieve ervaring te bieden aan iedereen die een evenement wil vieren op een prestigieuze en originele manier of een uniek en onvergetelijk cadeau wil geven. Op het menu: een heen- en terugrit in een Bentley Mulsanne Speed en een verblijf in een suite in een van de meest prestigieuze hotels van het Koninkrijk. Hier kunnen nog opties à la carte aan toegevoegd worden.

De status van een vooraanstaand vijfsterrenpaleis in de Europese hoofdstad is niet met een gewone reclametekst verworven. Het vereist een permanent hoogkwalitatief onthaal en een dagelijks streven naar verbetering en diversificatie van de ervaringen die binnen de vestiging beleefd worden. Zich bewust van deze vooraanstaande status, had Steigenberger Wiltcher's in deze nieuwe lockdownperiode twee opties: op de tanden bijten totdat de tweede golf voorbij is, of alternatieven bieden voor de sombere sfeer en de liefhebbers van prestigieuze verblijven een exclusief en uniek moment in Brussel laten beleven. Uiteraard werd gekozen voor deze tweede optie via verschillende invalshoeken die de komende weken bekendgemaakt zullen worden.

 

Een eerste luxepartnerschap voor een exclusieve ervaring

 

Een van de meest originele en exclusieve pistes is ongetwijfeld de samenwerking met het emblematische merk Bentley. Het merk heeft toegezegd het hotel te voorzien van de prestigieuze Bentley Mulsanne Speed en een chauffeur, zodat het hotel een reeks unieke toppakketten kan aanbieden. Uiteraard kunnen gasten die een dergelijk arrangement wensen, zoals bij elke exclusieve ervaring, kiezen uit verschillende mogelijkheden en unieke momenten, waaronder bijvoorbeeld een bezoek aan Brussel of een winkeluitstap tijdens hun verblijf bij Steigenberger Wiltcher's, steeds comfortabel geïnstalleerd in deze prestigieuze auto. Deze samenwerking met Bentley Brussels is een langdurig partnerschap en het merk Bentley Collection (Apparel & Fragrance) zal ook in de lobby van het hotel aanwezig zijn.

 

Het aanbod begint bij 750 euro, inclusief pick-up door de glimmende sedan bij de klanten thuis, overal in het Koninkrijk, (alsook de terugrit na hun verblijf), een fles Bollinger champagne en een overnachting in een duplex, executive, royal of presidentiële suite. Om deze buitengewone ervaring te versterken, worden ook de mogelijkheden voor activiteiten in België onderzocht, evenals andere mogelijkheden voor de gelukkigen om deze ervaring bij Steigenberger Wiltcher's eens te meer exclusief, uniek en... gedenkwaardig te maken.

 

Voor meer informatie, surf naar Offers | Steigenberger Wiltcher's - steigenberger.com

 

Over Steigenberger Wiltcher’s

 

Over Bentley Brussels Officiële verdeler van het merk en het assortiment Bentley in België. De Mulsanne Speed is de ultieme weerspiegeling van Bentley's vakmanschap en artistieke visie op de auto. Aangedreven door Bentley's indrukwekkende twin-turbo V8 6¾ liter in een krachtigere uitvoering, is deze limousine ontworpen met de bestuurder in gedachten. Met een versnelling van 0-100 km/u van 4,9 seconden en een topsnelheid van 305 km/u levert de wagen ongeëvenaarde prestaties in het luxesegment.

Contacteer ons
Over Bentley Brussels

Press room Bentley Brussels voorbehouden voor journalisten

Copyright - Persberichten en foto's vrij van rechten uitsluitend voor persdoeleinden - Het gebruik van teksten en foto's voor andere doeleinden is niet toegelaten.

Profiel van de groep

D'Ieteren, opgericht in 1805 en verder uitgebouwd over verschillende familiegeneraties heen, streeft groei en waardecreatie na dankzij een langetermijnstrategie voor zijn ondernemingen op internationaal niveau, alsook een actieve stimulering en ondersteuning zodat deze ondernemingen zich kunnen ontwikkelen als marktleider in hun sector of in hun regio's. De Groep heeft momenteel drie activiteiten die opgebouwd werden rond sterke merken:

  • D'Ieteren Automotive verdeelt in België de voertuigen van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Porsche en Yamaha. Het is de grootste autoverdeler in België, met een marktaandeel van ongeveer 21% en 1,2 miljoen voertuigen in omloop. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,4 miljard EUR en 113,0 miljoen EUR in 2018.
  • Belron (voor 54,10% eigendom) streeft een duidelijke doelstelling na: “het verschil maken door de problemen van klanten met veel zorg op te lossen”. Belron is de wereldleider in de herstelling en vervanging van voertuigbeglazing. De onderneming is actief in 35 landen, via volle dochterondernemingen en franchises, met marktleidende merken – zoals Carglass®, Safelite® en Autoglass®. Daarnaast beheert Belron voertuigbeglazings- en andere verzekeringsclaims in naam van verzekeringsklanten. De onderneming breidde haar diensten ook uit tot de sector van de herstelling en vervanging van voertuig- en woningschade. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,8 miljard EUR en 225,7 miljoen EUR in het boekjaar 2018.
  • Moleskine (voor 100% eigendom) is een premium en inspirerend lifestyle merk. Het bedrijf ontwikkelt onder een iconisch merk notebooks en schrijf-, reis- en leesaccessoires die in meer dan 115 landen worden verkocht via een multi-channel distributiestrategie. De omzet en het bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 174,1 miljoen EUR en 28,6 miljoen EUR in 2018. 

Bentley Brussels
Grote Baan 399, Grand Route
B-1620 Drogenbos